НАВІГАЦІЯ

M.E.Doc

це система електронного документообігу, яка допоможе в роботі з документами різних типів та призначення: звітами, податковими накладними, актами, рахунками та інше.
«M.E.Doc» - це система електронного документообігу, яка допоможе в роботі з документами різних типів та призначення: звітами, податковими накладними, актами, рахунками та інше.

З «M.E.Doc» Ви легко та швидко зможете:

- створити всі необхідні документи;

- підписати документи електронним цифровим підписом;

- обмiнятися податковими накладними та квитанціями про їх реєстрацію з контрагентами;

- запросити та отримати Виписки з даного реєстру;

- перевірити, зашифрувати та зберегти електронні документи в єдиній системі;

- за лічені секунди відправити звіти до контролюючих органів:
  • Податкову інспекцію,
  • Пенсійний фонд України,
  • Державний комітет статистики,
  • ФСС з ТВП;
M.E.Doc
Звітність з «M.E.Doc» - швидко та надійно!
Придбати або продовжити супровід
Ви можете замовити рахунок для оплати за номером гарячої лінії 242-49-82, або в режимі онлайн:

Фізична особа-підприємець
M.E.Doc Звітність
від 310
грн./рік
  • Формування та подання електронної звітності до контролюючих органів
Замовити в чаті онлайн