НАВІГАЦІЯ

M.E.Doc

Подавайте звіти у контролюючі органи просто і легко
Заповнимо. Перевіримо.
Підкажемо. Подамо.
Для будь-якого бізнесу
та бюджетних організацій
Звітність до ДФСУ, ДССУ, ПФУ, ФССУ, міністерств
Реєстрація
ПН/РК в ЄРПН
Робота з будь-якою
обліковою системою
Автозаповнення
та перевірка бланків
Завжди актуальні
форми звітності
За лічені секунди відправляйте звіти до контролюючих органів:
Державна фіскальна служба
Пенсійний фонд
Державна служба статистики
ФСС з ТВП
Проста Звітність
Без Помилок
Заповнимо
Перевіримо
Підкажемо
Подамо
реквізити та
підрахуємо підсумок
показників
на правильність заповнення обов'язкових полів
чи не допустили Ви помилку при заповненні
Ваші звіти своєчасно в контролюючі органи
Придбати або продовжити супровід
Фізична особа-підприємець
M.E.Doc.Держава
від 310
грн./рік
  • Формування та подання електронної звітності до контролюючих органів
Замовити онлайн
Юридична особа
M.E.Doc.Держава
від 1500
грн./рік
  • Формування та подання електронної звітності до контролюючих органі
Замовити онлайн
Ви можете замовити рахунок для оплати за номером гарячої лінії 242-49-82, або в режимі онлайн:

Замовити рахунок на M.E.Doc (гарантія кращої ціни)
ТОП гарячих питань та відповідей по роботі програми «M.E.Doc» та використання ключів АЦСК «Україна»
Як створити «Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів»?
  1. Увійдіть у розділ «Звітність - Реєстр звітів - Файл – Створити звіт».
  2. Для юридичних осіб у розділі «Державна фіскальна служба» – підрозділ «Інше» із реєстру бланків оберіть документ J1392001 «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів».
Якщо Ви фізична особа-підприємець (ФОП), тоді необхідно обрати» Державна фіскальна служба» – «Звітність фізичних осіб» та обрати документ F1392001 «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів».

Де я можу подивитись перелік необхідних ресурсів для роботи M.E.Doc?
Перелік основних ресурсів, які програма використовує при роботі можна подивитися тут.
Як мені встановити програму M.E.Doc та відновити мою резервну копію?
Скористайтеся інструкцією, яка розмішена на сайті.
В п. 2 описано "Встановлення комп'ютерної програми локальної та мережевої частини".
В п. 4.2 - "Відновлення резервної копії створеної в програмі M.E.Doc"
Як обмінюватись первинними документами з контрагентами?
Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами, виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Документообіг».
  2. Поставте позначку в полі «Використовувати тільки гарантовану доставку».
  3. Для перевірки з'єднання натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».
Ознайомитися з відеоінструкцією - www.youtube.com

Як налаштувати нову електронну пошту у програмі «M.E.Doc»?
Для того щоб налаштувати іншу поштову скриньку для роботи в програмі, виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
  2. У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.
  3. Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».
Ознайомтесь з відеоінструкцією по налаштуванню поштового сервера в програмі M.E.Doc - https://www.youtube.com

Як можна заблокувати сертифікати АЦСК «Україна»?
Якщо ви знаєте парольний діалог, ви можете зателефонувати за номером 044-206-72-30(31) (цілодобово).
Якщо ви НЕ ЗНАЄТЕ парольний діалог, ознайомтесь з детальним порядком блокування/скасування за посиланням - uakey.com.ua
Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc автоматично?
Для завантаження сертифікатів ЕЦП виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати
  2. Натисніть кнопку «Завантажити з Інтернету»
  3. Сертифікати автоматично з'являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.
Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів - https://www.youtube.com
Відправити Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів – https://www.youtube.com
Відправити Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису - https://www.youtube.com

Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc вручну?
Для завантаження сертифікатів ЕЦП виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати
  2. Оберіть Додати сертифікат (або Ctrl+I) на панелі інструментів. У відкритому вікні вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів, які позначені піктограмою з зображенням сертифыкату та мають розширення файлу *.crt. Оберіть потрібний сертифікат (або декілька сертифікатів) та натисніть кнопку «Відкрити».
  3. Сертифікати автоматично з'являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.
Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів - https://www.youtube.com
Відправити Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів – https://www.youtube.com
Відправити Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису - https://www.youtube.com

Чому довго не надходять квитанції про реєстрацію ПН/РК?
З понедiлка, 03 липня, запрацювала електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризиками податкових накладних. Cистема передбачає відправку квитанцій коритувачам з затримкою приблизно у 5 годин.
Що робити? Надходить квитанція, що податкова накладна з таким номером вже зареєстрована?
Вам необхідно виконати наступне:

  1. Відкрийте будь-яку вихідну податкову накладну.
  2. Оберіть Файл - Показати бланк.
  3. Оберіть Файл - Властивості.
  4. У відкритому вікні перейдіть у вкладку Додатково, оберіть місяць та у стовбцях Початок інтервалу та Кінець інтервалу вкажіть значення, наприклад 1000 та 2000.
  5. Натисніть кнопку "Зберегти" та відправте ПН на реєстрацію
Як підтягнути в "M.E.Doc" зареєстровані видані/отримані ПН?
Рекомендація: У випадку, якщо ви втратили данні про зареєстровані податкові накладні або розрахунки коригування, то відновити їх можна за допомогою функцій описаних в нижче.
Зробити це можливо двома способами:

  1. Скористайтеся функцією Звірка документів з ЄРПН, що знаходиться у модулі Первинний документ.
    Переглянути відеоінструкцію можна за посиланням.
  2. Можна відправляти окремі запити через Довідка державних органів - Інформаційна довідка.
У мене ключі АЦСК "Україна", я не можу зайти на портал «Є-Дата».
Формат ключів, який підтримує портал «Є-Дата», відрізняється від формату ключів АЦСК «Україна». Для того щоб мати можливість використовувати ключі та сертифікати, видані АЦСК «Україна», на порталі «Є-Дата», Вам необхідно виконати їх конвертацію.
Для конвертації необхідно завантажити архів «KeyConverterSetup.zip», розпакувати його та у створеному каталозі «KeyConverterSetup» запустити програму конвертації «KeyConverter.exe».
Для завантаження конвертера надішліть, будь ласка, електронний лист на адресу info@uakey.com.ua
Як додати дані про контрагента у програму M.E.Doc?
Виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ Довідники – Контрагенти.
  2. Створіть групу контрагентів, обравши Файл – Додати групу контрагентів.
  3. Додайте нового контрагента Файл – Додати контрагента.
  4. У вікні, що відкрилося, заповніть усі поля та натисніть кнопку ОК.
Як додати сертифікат контрагента у програму M.E.Doc?
Виконайте наступне:

  1. Завантажте сертифікат вашого контрагента на свій персональний комп'ютер.
  2. Увійдіть у розділ Довідники – Адресна книга – Контрагенти
  3. Натисніть Файл – Додати адресата. У відкритому вікні, натиснувши кнопку оберіть свого контрагента. У цьому ж вікні натисніть кнопку «Керування сертифікатами».
  4. У вікні, що відкрилося, «Вибір сертифіката» додайте сертифікат свого контрагента, натиснувши кнопку .
  5. По завершенню натисніть ОК.